tirsdag 20. mai 2008

Two down, two to go

Hjemmeeksamen er igang, så nå sender jeg ivrig mailer jeg burde ha sendt for lenge siden, sjekker Facebook og diverse blogger, og alt annet festlig man kan ta seg tid til når man uansett skal sitte på macen hele dagen. Ting var bedre da jeg var støkk på Gløs med kladdebok og kalkis og kaffe. Nå er det liksom mac, Janson og løsvektste. Ganger to.

La meg oppsummere:
  • Pensum: ca 1500 sider. Pensum lest: ca 3 sider. Pensumbøker i min eie: 2 av 7. Tror jeg.
  • Forelesninger: 2 timer x 3 dager i uken. Mitt oppmøte: ca 40%.
  • Obligatoriske oppgaver: 1 oppgave på 2000 ord. Kommentarer: Godkjent. "Bra og informativ innledning, bra komparativ analyse og kunsthistorisk plassering, noen småfeil her og der."
  • Eksamen: 1 ukes hjemmeeksamen. Mine planer for uken: Lunsjmøte 1130 onsdag, møte venninne 19 onsdag, jobbe på Samfundet torsdag og fredag, potensielt psildefrokost 1000 søndag, møte 1300 mandag, nipils 2100 mandag, levere oppgave 1200 tirsdag.
  • Håpefullt mål: C. Realistisk mål: stå.

2 kommentarer:

Anonym sa...

*spamme* hurra!
jeg har troen, kjære :)

Ingrid sa...

Jodda, detta her går så bra at! Man klarer ALLTID å dra det i hop på et vis. Tro meg.

Jeg har tid nånånå! Jippi:) Men husker ikke hva slags farge du ønsket? Og så må du nesten sende meg målene på den lille dingsen, siden du hadde sånn kvadratisk og ikke sånn valig nano.

Tvitvitvi:D