tirsdag 13. mai 2008

La monotonie

Det går liksom i matte, kaffe, matte, kaffe, hus, matte, kaffe, dårlige vitser og matte for tiden. Jeg ser integraler overalt. Jeg drømmer i cosinus-bølger. Alt som kastes, får en vektor jeg kan regne videre på. Jeg beregner sannsynligheten for at akkurat jeg skal slå fingrene i skarpe kanter, og den er større enn de andres. Det er forferdelig, selv om det er litt deilig å bare synke inn i et fag og la seg absorbere helt.

Matte, kaffe, matte, kaffe, matte, kaffe, matte, kaffe. Alt i samvær med Ruben og Fride. Det lover godt at vi ikke er lei av hverandre etter så mye samvær...

1 kommentar:

Fride sa...

Ja, det gjør det :D

Og monotonien ble litt brutt da du kastet een sjokolade på meg da jeg sovnet. Mm. Tusen takk :) Dessuten gjør Toska sitt inntog!
Sees i morgen :)