fredag 30. mai 2008

Prokrastinering og narsissisme (de to vanskeligste ordene jeg kan)



Hvis det var noen tvil, ja, jeg har fått utdelt en ny hjemmeeksamen... Og denne er slightly vanskeligere enn den forrige, men allikevel tar jeg meg tid til å leke med Photo Booth. Lenge siden sist. (Kan du noe om kubisme? Ring meg!)



Jeg skjønner egentlig hvorfor dette ikke er noe jeg leker med så ofte. Youghurt er godt da. 



Utgangspunktet for denne litt meningsløse aktiviteten var egentlig at jeg syntes jeg var fin på håret idag, og lurte på hvordan det så ut i profil. Og her finner jeg det ikke ut, men jeg finner ut hvordan jeg hadde sett ut som totempæl... Kjekt å vite. 



Ingen god pose her altså, men jeg synes det ble ganske fine farger med solbrent hud, blå t-skjorte og grønn plakat i bakgrunnen. Og turistene på gaten lurte helt sikkert på hvorfor det satt en jente og gapte i vinduet. 

1 kommentar:

Anonym sa...

mmm.. solbrent hud *savn*