søndag 25. mai 2008

4302 ord, 562 minutter

Lå på Marinen i mange timer med en venninne på Løvepleddet og spiste hjemmelaget eplekake, leste Aftenposten og snakket om store og små ting. Vi så etter dyr i skyene og hørte musikk fra Bakklandsdagene, sparket bort en litt nærgående fotball og smugtittet på de søte guttene som spilte freesbee. Det er en skam å legge eksamensperioden oppi dette godværet... Og så er det godt å vite at jeg ikke bryr meg så mye om eksamenen min, men prioriterer å fylle opp D-vitaminlageret mitt isteden.

1 kommentar:

Ingrid sa...

God prioritering. Har du forresten regnet ut hvor mange ord du må lese i minuttet? Hadde vært interessant;)

Takk du, kjøpt på SIT-kostymesalg. Føler meg som Barbie i den. Barbie uten pupper og Pamela-ansikt, og med hjerne. En tilnærmet godtatt Barbie med andre ord. Nu skal det køyes, natti:)