lørdag 5. mai 2007

En lang tankerekke

Valentourettes i går, kjempemoro! Knallkonsert. Alle hitsene på rad og rekke, her var Gutta og To Fulle Menn og Her Kommer Vinteren og Øl og Paranoid... Savnet Bestevenner og Du Er, men ellers intet å klage på. Koselige folk å gå med, og t-skjorteselgerne var heite. Skjønner ikke greia med å kaste ølglass mot scenen, særlig ikke med masse øl i. Man blir våt, og ølen på Rockefeller er så dyr at man burde heller passe på å få i seg absolutt alt. Men de sier øl er bra for håret. Håret er forøvrig nyklippet, man ser rett og slett føkkings fin ut. Litt overoptimistisk å skulle gå hjem over Blindern, men det er sikkert bare sunt. Jeg fikk en effektiv påminner på hvorfor jeg vil bo nærme Samfundet til høsten, men også på at jeg faktisk kan leve med å bo et stykke unna. Det er tross alt 6 km fra Rockefeller og hjem. Husjakten i Trondheim er litt stress, og den mest stressa av oss er for tiden i Finnmark, uspesifisert. Jeg jobber for mye. Han siste har jeg ikke sett siden en fest forrige uke en gang. Stålgrått vann og lite folk i dag, og tidlig opp i morgen. Skal feire mormor og finne en neger etter jobb. Først... sove.

Ingen kommentarer: