tirsdag 1. mai 2007

Vi begynner på nytt...

Mitt livs spennende bloggaktivitet flyttes herved hit ettersom den tidligere adressen, astridincork, er noe misvisende ettersom jeg rett og slett ikke lenger befinner meg i Cork. Ikke har jeg tenkt å befinne meg der på en stund heller... Altså trengte man en ny blogg, og den ble her. Innholdet blir muligens litt annerledes, det blir mer dype tanker og notater og mindre "idag har jeg..." og kanskje også mindre sensur ettersom jeg ikke har tenkt å gi mamma adressen hit :)

Ellers er det mye i denne verden i tillegg til blogging man kan bli avhengig av... For tiden er jobben avhengig av meg. Jeg er avhengig av kaffe. Kaffen er avhengig av fattige bønder lenger syd enn meg. Fattige bønder er avhengige av en liten andel av pengene jeg betaler for kaffen. Pengene mine er for tiden ikke-eksisterende. Min tilstedeværelse på irc og msn har gått ned, og muskelmassen muligens opp. Det er sol og jeg blir solbrent, og livet er ganske godt her i Oslo, når man har noen å ha teselskap med, noen med et ekstremt spoonetalent, og når man ikke savner Cork i det hele tatt.

1 kommentar:

Lauvlilly sa...

Eg overlevde-men skumelt med store mengder køllepoliti. Legg meg i såkalla kristeleg tid, nokon var litt sure, og halvegs planlagt date med Robbi vart ikkje noko av. Passer meg igrunn bra. Godt å ha deg tebake i blogsphæren pretty!