onsdag 12. september 2007

Pul UKA!

Vææææh, jeg har ikke nok pene klær! UKA varer i tre uker, og i løpet av den tid skal jeg gå i galla ganske mange ganger. Per def har jeg idag ingen gallakjoler. Faen! Å kjøpe en gallakjole innebærer å ikke ha penger til noe som helst annen frem til jul. Jeg trenger en to-tre stykker... Cecilie skal importere en kjole til meg fra Tromsø som jeg håper passer, hvis ikke vet jeg seriøst ikke hva jeg gjør.

10:56 wandamer: uff, jeg liker ikke de gallatingene
10:56 astrid: jeg liker ikke UKA akkurat nå
10:56 astrid: det her er alt for mye pynting!
10:56 wandamer: ja, jeg vet
10:56 wandamer: blir litt for mange gallaer
10:56 astrid: jeg ble med i regi for å leke med tekniske ting, ikke gå i kjole og holde inn magen!
10:57 wandamer: nei, jeg vet!

4 kommentarer:

Ingrid sa...

http://www.dagbladet.no/tv/index.html?clipid=22911
Gjør du også sånt?

Ingrid sa...

Så skikkelig ekkelt. Jeg syns synd på han som kaster opp. Og hadde jeg hatt en sånn prøve før studiet mitt, hadde jeg droppet det. Ingen skal smøre meg inn med bærsj bare fordi det gjør meg til "et bedre menneske".

Anonym sa...

Vi gutter gleder oss allerede til å se Astrid i galla. :-)

Ingrid sa...

Ææææsj, hadde jeg aaaaaldri gjort! Mamma så det forresten på dagbladet, hun også. Har du også opptaksprøver, eller bare på arkitekt?