onsdag 26. september 2007

Engasjement

Julia er litt sånn som meg. Siden i våres har hun jobbet med å skrive en blogg om det å være en etisk bevisst forbruker, og idag - endelig! - kom første blogginnlegg i nettutgaven til Vårt Land. Etter telefoner og mail og lobbyvirksomhet til ulike aviser, etter beinharde skriveøkter, finpussinger, diskusjoner rundt plassering av komma og ordbruk, endelig kom den første bloggen. Julia kan klare alt!  Jeg håper bloggen vokser seg stor og viktig og inn i papirutgaven etter hvert, for den er så utrolig bra.

Min rolle i det her... Jeg leser korrektur og pirker i språket. Men det er jo egentlig ikke nødvendig, super-Julia klarer det aller meste selv. Så nå føler jeg meg egentlig bare som verdens stolteste bloggtante. Hun klarte det!!

Les Julias blogg her!

1 kommentar:

Ingrid sa...

Jeg har fått meg et nytt forbilde!

Btw, jeg har meldt meg inn i gruppen "Jeg vet om en nærd" på Facebook. Bare for deg.