tirsdag 4. september 2007

På kjøret

Jeg er på Regi-kjøret, og fra nå av tror jeg seriøst alt annet enn Regi og 2MX kommer til å gå åt skogen.
Vi nye var på møte på fredag, og Postgirobygget-konsert, og så hybelfest med whiskeypling.
På lørdag var det kulturaften. Reker og krabber, "skål i øl! skål i vin! skål i akke!", taler og hybelrundtur jeg ikke vet hvordan endte.
Søndag så jeg film og konstaterte at det luktet reker på verkstedet.
Mandag hadde jeg matte, og dro på hyttetur istedenfor grupper i KUH1011, KUH1014 og EXFAC-forelesning.
Tirsdag skulket jeg forelesning i KUH1011 og den obligatoriske gruppen min i EXFAC, så nå må jeg møte opp på alle de resterende gruppene for å få gå opp til eksamen. Ops. Men hei - jeg var jo på hyttetur, og så ryddet jeg på hybelen.

Under UKA skal jeg kjøre lys på barneteater ca hver dag, i tillegg til konsertkjøringer og annet ræl, og ha eksamen i EXFAC, hvis jeg får lov å ta den da. Og egentlig tenker jeg - det hadde jo vært praktisk å slippe å ta den eksamenen.... Lånekassen kan man bekymre seg for senere.

På kjøret. Veldig på kjøret.