søndag 23. september 2007

Bedre sent enn aldri

Adeline var på besøk for et par uker siden, og nå har hun sendt meg bilder fra besøket sitt her i vakre Trondheim. Ingenting er så hyggelig som besøk fra min favorittfranskmann(kvinne)! Vi gjorde masse morsomme ting, var på hybelfyll, så på t-skjorter på Kunstindustrimuseet og Nidarosdomen! Nidarosdomen folks! I tillegg har vi pushet grensene for ting man kan gjøre på kjøkkenet vårt, og etabler romflamberte bananer som nasjonaldessert på Nedre Bakklandet 7 - og jeg har funnet en form for bananer jeg liker!

Adeline, tu me manques!



Av mystiske årsaker bestemte Trondheim seg for å være snill med Adeline, og vi hadde rimelig bra vær hele helgen. Da er det postkortpent her!



Hipp og trendy Bakklandsbeboer viser hvordan man ser i Nidelven på en overbevisende måte. Den Gode Nabo i bakgrunnen.



Jeg er klar for kulturaften - edru og særs intetanende om hva kvelden skulle bringe... Men jeg var i det minste pen da jeg dro hjemmefra! Fine kjolen.

1 kommentar:

Ingrid sa...

Jeg har også vært der!