tirsdag 23. september 2008

N & H Arkitekter og Klatreteam A/S

Jeg har fått meg en god venninne i klassen min, og vi er ivrige på det meste. Dette har ført til at vi allerede har stiftet vårt eget arkitektkontor og laget logoen til dette, før vi i det hele tatt har lært oss å beregne snølast på saltak på hus i Trondheim kommune som ligger på en 50 meter høy topp og ikke er skjermet av terrenget.

Eget kontor førte såklart til en bedriftsplan som ble utformet i buldrerommet på Gløs etter en mildt sagt demotiverende økt som ettertrykkelig beviste mangelen på muskler. I kategorien for langsiktige mål finner vi: Innen diplomen er ferdig (dvs om omtrent fem år) skal vi være gode til å klatre. Dritgode. Og vi skal klare ti hangups, minst. Semestermålene lyder som følger: Kanten er toppen! Klare en til to hangups. Neste semester skal jeg ta Brattkort.

Og som ethvert kontor med respekt for seg selv, skal vi ut i verden for å hente inspirasjon. Før Romaturen vi skal på med klassen, planlegger vi generell loffing med tog i Italia for å spise oliven, se på kunst og gamle hus, drikke vin, klatre og prate sjit.

Dette er bare nødt til å bli bra.

1 kommentar:

Anonym sa...

Italia?! Jeg er så sjalu... Ta meg med!