fredag 20. juni 2008

Don´t panic



Jeg drar på Hove idag, og jeg blir borte i godt over en uke. Neppe tilgjengelig på nett før neste lørdag/søndag/mandag, men relativt god på mobil, håper jeg. Dog lover jeg intet... Det blir iallfall deilig med en uke langt fra allfarvei, med god musikk, sistas in da hoodies, øl und krøll, rigging, mygg og teltliv, bading og løpe barbeint på stranda og alt annet som måtte dukke opp. Jeg er klar for alt! Programmet ligger her, så vet du hvor jeg er til enhver tid, eventuelt også hva du kan irritere deg grønn over at du går glipp av, selv om det er mulig å sende en SMS med kodeord (i´m a) "LOSER" til nittiåtteblablabla og fortelle hvilken konsert du vil jeg skal ringe deg under så du får med deg en sang eller to. Dessuten fikk jeg tidenes gladnyhet for noen dager siden: mine aller beste venner dukker opp på festivalen. Så da er jeg trygg på at jeg kommer meg opp om morgenen, når Fuglen-folka står klare med en dobbel cortado til meg.

Ingen kommentarer: