mandag 3. mars 2008

...og griser flyr på en kald dag i helvete

De siste dagene har det dukket opp flere indikasjoner på at noe er galt med verdensbalansen. Jeg nevner i fleng:
  • Kontoen min er i skikkelig pluss. Ikke bare litt pluss, men ordentlig pluss, selv om det er to uker siden studielån og lønn.
  • Søndag var jeg på premierefest til 01. Allikvel våknet jeg 0630 mandagog følte meg uthvilt, og jeg var for første gang dette semesteret presis til fysikktime kl 0800.
  • Mat kjøpt på Seven smaker digg.
  • Jeg leser artikler i Teknisk Ukeblad om sveising og hydraulikk til frokosten og finner dem særs interessante.
  • Min mor sender melding søndag kl 16: "Hei, var du på fest igår? Vi var på fest til kl 03!" Jeg gikk hjem fra Samfundet 2030, kjøpte meg et jenteblad og nøtter på vei hjem og hadde jentekveld sammen med Thomas Dybdahl og Tori Amos, og sovnet 2230.
Jeg forventer å finne artikler om at Dovre har falt og Bush er medlem av Mensa i avisen, at jorden har byttet retning eller noe annet tilsvarende far-fetched. Og jeg lurer på hvordan jeg skal klare å gjenopprette verdensbalansen fort som juling, for det her, det går ikke i lengden.

Ingen kommentarer: