tirsdag 11. desember 2007

All I want for christmas is you...?

Ettersom det store flertallet av dere (4 stk, for å være eksakt) som leser bloggen min ønsker seg kjæreste til jul, kan jeg bare konstatere med at det må være mange ensomme sjeler der ute. Bittert... Jeg er litt enig, men jeg ønsker meg fortsatt ikke kjæreste som #1 gave til jul. Tenk hvis man får en man ikke liker og det ikke følger med byttelapp!?

Neste poll blir såklart: hvem vil du ha som kjæreste?


(meg, meg eller meg, hahaha)

EDIT: Etter denne posten, tok avstemningen seg heftig opp, og resultatet endte slik: 5 ønsker seg masse materialistiske duppeditter, 1 ønsker seg en symbolsk gave som betyr noe mer for noen andre, 6 ønsker seg ei hand å halde i, og 3 ønsker seg kaffe og klem. Gratulerer dere tre, sjansen for at dere får akkurat det dere ønsker dere av meg til jul, er overhengende stor.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg stemmer gjerne på deg, men da må du få ut neste poll.

Ingrid sa...

Jeg er ikke ensom! :D

Anonym sa...

jeg ønsker meg liksom flere ting jeg... kunne jeg fått både kamera, mobil, wii osv i samme gave, så hadde jo det vært fint og flott... men kjæreste hadde jo også vært litt hyggelig :)