mandag 6. april 2009

14 kg -> 27 kg

Tre uker. Den tiden det tar for bagasjen min å bli nesten dobbelt så tung, og formere seg fra å være en sekk til å bli en veldig full sekk og en like full bag. Forklaringen kan finnes i:
- å ha med seg et kilo parmesan hjem. Mannen i butikken trodde vi tullet da vi (til sammen) ville ha to og et halvt kilo parmesan. Vakuumpakket. I 500 grams porsjoner.
- å kjøpe to par sko. Og litt klær.
- å gå bananas i Bialettibutikken: fra nå av er det ingen tvil om hvem som har tegnesalens kuleste kaffe.
- å kjøpe absurde mengder skissebøker i Assisi.
- å klare underverket å ikke miste noenting.

Spørsmålet nå er: klarer jeg å slanke bagasjen på en uke i Oslo/på hytta, eller blir den bare enda tyngre?

4 kommentarer:

Kristin Storrusten sa...

Og tusen takk for kort! Jeg ble veldig glad!

Anonym sa...

Parmesan og sko, det høres bra ut!

Siri sa...

Jeg er imponert over at studentbudsjettet ditt tillater at du går bananas i Bialetti-butikken! Kudos der altså.

Maria Amelie sa...

Bare to par sko?? Imponert at du klarte å beherske deg, det ville ikke jeg klart:-)