tirsdag 8. juli 2008

Min min min!

Jeg har flyttet inn i verdens fineste leilighet i helgen. Husker du den scenen i Løvenes Konge når Mufasa viser Simba hele Løveriket? "One day, son, all of this will be yours." Sånn følelse hadde jeg da jeg våknet etter den første natten på det nye rommet mitt. Men så er det mitt allerede! Det oppdaget jeg da jeg gikk på badet, skrudde på de dimmede lysene i taket (hvor nørd er ikke det...?) og så gikk på kjøkkenet for å lage meg en kopp cappuccino på espressomaskinen Tim. Min egen leilighet! Mitt hjem! For en følelse. Jeg gleder meg til høsten.


Ja, dette er skryt uten forbehold og jeg er veldig stolt. Men det er lov, er det ikke det?

3 kommentarer:

Ingrid sa...

Jeg gleder meg tusen ganger til å besøke din nye hule. Tusen ganger! Like mye som jeg gleder meg til å komme tilbake til Trondheim. BH-selging tar knekken på meg. (Neida, jeg holder jo koken, men det er ikke gøy med stor G.)

Jeg leste nettopp Hove-oppsummeringen din, og ble glad. Hørtes særdeles gøy ut!

Dessuten synes jeg du skal ta sats og blogge litt "mote". (I gåsetegn, fordi vi kule indiekids ikke moteblogger fordi vi er så himla opptatt av det nyeste nye, men fordi det er fint.) Det er litt flaut i begynnelsen. Men alle andre synes det er bra, og da er det det.

Stor kram sendes nordover! Har du fortsatt mulighet til Vaffelføzz?

Anonym sa...

Høres spennende ut babe!
Referanse til Løvenes Konge er dødsbra, den dumme franske jenten forstår med en gang... jeg begynner å bli flink da!

Siri sa...

Kommer ikke over at du har droppet siste halvdelen av navnet på den eminente kaffemaskinen... Sniff.