tirsdag 9. desember 2008

Med fare for å bli arrogant

Mitt åh-så-rette prosjekt. (Mer her)

Vi fikk sensuren på prosjektene våre idag. Det gikk bra med meg. Veldig bra faktisk. Helt enormt bra, mye bedre enn jeg hadde turt å håpe på, og jeg er ekstatisk! Skryt fra sensorer, skryt fra venner og bekjente i klassen, og gratulasjoner fra nær og fjern. Fantastisk! Fin modell, fine tegninger, godt gjennomtenkt, gode valg, pent utført. Prosjektet ble plutselig verdt de sene nattetimene på tegnesalen i mild alkoholrus, skalpellkutt og mørkelilla poser under øynene. Hurra for meg!

Vi har feiret med biff og cava her hjemme, og nå tar jeg meg en velfortjent frikveld før lesing til eksamen på lørdag begynner imorgen tidlig. Jeg har tross alt hatt eksamen i italiensk idag også.

4 kommentarer:

Anonym sa...

gratulerer !!!!

Siri sa...

Gratulerer så masse! Det er en deilig følelse tenker jeg!

Agnete sa...

Jippi!
Gratulerer :)

Maria Amelie sa...

Så fint! Kos at du kommer på lørdagen:-)