søndag 10. februar 2008

En slags form for kontroll

Denne uken har jeg offisielt hatt husfri. Det skulle bety at jeg skulle være litt mindre på Samfundet og litt mer på skolen. I praksis betød det at jeg bare var på Samfundet mandag på jobbing, tirsdag på møte med Lilleskogen, onsdag på styrevafler, fredag på hybelvask og søndag for å finne et sceneteppe. Bare fem av ukens syv dager, det er god innsats... Eller?

Det interessante man kan legge merke til her, er fraværet av husliv lørdag. Ja, mamma, tenk, jeg var faktisk hjemme lørdag kveld og spiste lasagne og gulrotkake! Fridulf og jeg var flinke og holdt oss unna huset; det var tøft, men vi klarte det. Vi rocker. Resultatet var at jeg, sprek som en loppe, var på Byåsen kl 12 søndag morgen og akte med barna. Slå den!

1 kommentar:

Siri sa...

Har man lyst har man lov!

(for et fantastisk motto å leve etter, i grunnen!)