fredag 17. august 2007

Studentliv

Dagene går med til introduksjoner til gud vet hva.
Immatrikulering på Gløs og så fadderuke på Dragvoll... Intromøter til fag - jeg skal ha de herlige fagene Fra Antikk til Middelalder, Ikonografi og Arkitekturtolkning og Kunst, Medier og Kommunikasjon (exfac) - og immfest, øl på Marinen og rusleturer i byen for å bli kjent.

Jeg har fått en ny venn og mange nye bekjente, møtt gamle kjente og endelig blitt medlem av Samfundet. Det har blitt en del fyll, men det er ennå langt til russetid og Samfundetfyll, selv om immfæst var en tøff affære, og jeg på et gitt tidspunkt måtte flykte. Drikking på Marinen er nesten like gøy som Frognerparken, og det er bra Bunnpris stenger 22 og ikke 23 så man ikke får kjøpt tonic. Jada. Blir nok fest idag og, sjø.

Ellers... Det går rykter om at det blir veddemål om hvor mange dager det går før jeg kliner med den sleske bergenseren. Norvald tar imot forslag. Jeg sier såklart ingenting ;)